15 ابزار سئو برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو
نوشته شده توسط : افتخاری


ابزار seo بدون‌پول Hunter.io
با به کار گیری از این ابزار سئو  ، میتوانید همگی پست الکرونیکی‌های مربوط به یک وب سایت را در کسری از ثانیه پیدا فرمایید. هر ایمیلی که در‌این ابزار فهرست می شود، دارنده امتیاز اعتماد میباشد. همینطور بعضا از پست الکرونیکی‌ها، آیکون تایید دارا‌هستند؛ یعنی میتوانید از این آدرس اینترنتی‌ها با اعتماد بی نقص، به کار گیری فرمائید. حتی‌د‌ر شکل قابلیت، با این ابزار می توانید آدرس اینترنتی افراد موردنظر خویش را هم پیدا فرمایید؛ فقط کافی میباشد اسم وی و دامین پست الکرونیکی اش را وارد فرمائید.

اما این ابزار مجانی، هر ماه صرفا ۱۰۰ درخواست پست الکرونیکی ارائه می دهد و در شرایطی‌که بیشتر از این نیاز دارید، بایستی برای ورژن‌های مبلغی آن دست‌به‌جیب گردید.

۱۱. ابزار بهینه سازی بهینه سازی Web Page Analyzer
این ابزار seo یک آنالیز کلیه‌جانبه از صحفات تارنما، در چنگ شما قرار میدهد. هر بخشی از ورقه که سئوی آن گزینه یا این که مشکلی داشته باشد را به شما اطلاع می دهد. به عنوان مثال با آنالیز یک ورقه، تصاویری که متن جایگزین ندارند، ساختار ناقض هدینگ‌ها، پیوند‌های داخلی و فرنگی نادرست، تیتر و توضیح متا ناقص و اکثری از موردها دیگر را به شما اطلاع میدهد.

ابزارهای بدون‌پول برای برد در seo
۱۲. پلاگین LinkMiner
LinkMiner یک پلاگین گوگل کروم میباشد که پیوند‌های ناقص و حاد روی یک برگه را شناسایی می‌نماید. بعضی از لینک و پیوند‌ها ممکن میباشد دیگر در دسترس نباشند، بعضا از آنها ممکن میباشد به نشانی جدیدی منتقل گردیده باشند و بعضی دیگر از آنان ممکن میباشد مبتلا تغییر‌و تحول ساختار URL گردیده باشند. بدین ترتیب وقتی که روی این لینک و پیوند‌های وخیم کلیک نمایید، با خطای ورقه 404 مواجه خواهید شد.

۱۳. ابزار Responsive Design Checker
به عبارتی‌طور که می دانید، seo تنها درمورد لغت ها کلیدی وجود ندارد، بلکه درمورد تجربه کاربری، دسترسی سایت برای یوزرها روی دستگاه‌های متعدد و راحتی به کار گیری از تارنما هم میباشد. همانگونه که از اسم این ابزار پیدا میباشد، با واردکردن وب سایت، به شما خواهد ذکر کرد که وب سایت تان روی دستگاه‌های متعدد چه ظواهر و عملکردی دارااست.

یک سایت روی دستگاه‌های گوناگون مثلا تبلت، لپ‌تاپ، موبایل گوشی یا این که حتی تلویزیون هوشمند، متعدد میباشد. این ابزار به شما نشان خواهد بخشید که یک وبسایت روی دستگاه‌های خاص، چطور به‌حیث میرسد. به عنوان مثال یک وب سایت روی Iphone X با Samsang Galaxy S10 مختلف میباشد.

از آن جایی که گوگل اهمیت بسیار متعددی به ورژن تلفن همراه تارنما‌ها میدهد، بایستی به خصوصیت پشتبیانی تارنما‌تان از تلفن همراه‌های همدم هوشمند، اعتنا داشته باشید. ولی گوگل هم ابزاری برای ارزیابی تارنما شما روی تلفن همراه‌های تلفن همراه آماده کرده که Mobile Friendly Test اسم داراست.

۱۴. ابزار SERProbot
درصورتی که در ادامه برگزیدگان لغت ها کلیدی میباشید، این ابزار مطلوب شما میباشد. SERProbot ابزاری برای ارزیابی مرتبه گوگل میباشد که اذن می دهد به‌طور هم زمان، پنج کلمه و واژه کلیدی مرتبه‌بندی را ارزیابی نمایید. این ابزار حتی نیازی به تثبیت‌اسم هم ندارد، صرفا کافی میباشد دامین موردنظر خویش را وارد نمایید تا فهرستی از عبارات کلیدی برتر آن را ملاحظه کنید. حتی با استعمال از این ابزار می توانید عبارات کلیدی بخش ها متفاوت را به‌طور جداازهم تحلیل نمایید.

۱۵. پلاگین seo Keywords Everywhere
Keywords Everywhere یک پلاگین گوگل کروم میباشد که وسعت جستجوها، پرداخت‌ به ازای کلیک (CPC) و داده‌های رقابتی را برای گوگل به‌اکران می گذارد. اما این پلاگین، داده ها خویش را با به کار گیری از Google Keyword Planner به‌دست میاورد. اما برای استعمال از این خصوصیت، نیاز میباشد که کلید API بدون پول داشته باشید.

مرتبه بندی گوگل با ابزار مجانی seo
۱۶. ابزار seo Similarweb
این ابزار، واحد سنجش ترافیک ماهانه یک سایت را اکران می دهد. همینطور از روش این ابزار میتوانید منابع (به‌شکل بی واسطه، ارگانیک و غیره) و مناطقی که ترافیک وارد تارنما شما شده‌است را نظارت فرمایید. همینطور به امداد این ابزار، میبینید که چه وب سایت‌هایی بیشترین ترافیک را به‌سوی وب سایت شما ارسال می‌نمایند.

۱۰ استراتژی بی آلایش برای برد در بهینه سازی یوتیوب
۱۷. افزونه بهینه سازی وردپرس Smush Image
Smush Image Compression and Optimisation یک افزونه بدون‌پول برای وردپرس میباشد که با آن‌ میتوانید تصاویر تارنما خویش را فشرده و با صرفه فرمایید. از آن جایی که سرعت بار گذاری صفحه ها بسیار اساسی میباشد؛ به این ترتیب هرچه تصاویر شما با صرفه‌خیس و مدل‌خیس باشند، سرعت بار گذاری یا این که لودینگ هم بسیار سریع‌خیس می‌گردد.

اما ورژن بدون‌پول این افزونه، صرفا اذن میدهد که هربار صرفا ۵۰ عکس را باصرفه فرمائید. همینطور ابزار دیگری به اسم Shortpixel وجود داراست که عمل آن با صرفه‌سازی تصاویر میباشد و افزونه وردپرس خویش را هم دارااست. به‌یاری این ابزار می توانید ماهانه ۱۰۰ عکس را با صرفه نمایید.

۱۸. ابزار ?Where Goes
این ابزار معمولی اذن میدهد تا مسیر‌های ریدایرکت URLهای موردنظر خویش را پیدا فرمائید. تنها کافی میباشد، نشانی سابق که می دانید را وارد این ابزار نمایید تا نوع ریدایرکت (مانند ۳۰۱، ۳۰۲ و غیره) و نشانی تازه را در چنگ شما قرار دهد. از آن‌جایی که با ارتقا تعداد ریدایرکت‌های غیرضروری، با کاهش سرعت وب سایت و ضربه‌ به تجربه کاربری، رو‌به‌رو خواهید شد؛ بسیار اصلی میباشد که تا حد قابلیت و امکان ریدایرکت‌های خویش را باصرفه نمایید.

فراموش نکنید که وجود ریدایرکت‌های مازاد، سبب حذف شما از نظر خزنده‌های گوگل شود.

۱۹. ابزار seo محلی Whitespark’s Google Business Review Link Generator
در صورتیکه به بهینه سازی محلی اهمیت می‌دهید، بسیار اساسی میباشد که پروفایل Google My Business خویش را دائما زیر‌حیث قرار دهید و آنالیز نمایید. این ابزار لینک و پیوند‌های قابل اشتراکی ساخت می‌نماید که اذن می‌‌دهد تا یوزرها فقط با یک کلیک، کسب‌وکار شمارا مشاهده و چک نمایند. از روش کانال‌های اجتماعی، آدرس اینترنتی و پیام‌رسان‌ها این پیوند‌ها را به اشتراک بگذارید و تا حد قابلیت، فرآیند نظارت را برای مشتریان خویش ریلکس‌خیس نمائید.

۲۰. ابزار Portnets SERP Preview Tool
آیا برای شما پرسش شده‌است که وب سایت‌‌تان در حاصل جستجوی گوگل، چه ظاهری خواهد داشت؟ تیتر و توضیحات متا در حاصل کاوش، اهمیت متعددی دارا هستند و از عواملی می‌باشند که استفاده کننده را مجاب می‌نمایند تا روی لینک و پیوند شما کلیک نماید. ابزار Portents SERP Preview Tool این مورد ها را به شما نشان خواهد اعطا کرد، صرفا کافی میباشد تا نشانی برگه خویش را در آن وارد فرمائید. همینطور در صورتیکه مشکلی در تیتر و توضیحات شما وجود داشته باشد، این ابزار به شما اعلام خواهد کرد تا آن را باصرفه یا این که اصلاح نمائید.

۲۱. ابزار بهینه سازی Robots.txt Generator
کلیه وبسایت‌های زیر اینترنت می بایست یک پوشه Robot.txt داشته باشند. این پوشه‌ها به ربات‌هایی مانند خزنده‌های گوگل اعلام می‌نمایند که چه صفحاتی بایستی و نباید ذیل‌آنالیز قرار بگیرند. با به کارگیری از این ابزار به‌راحتی میتوانید فرمت قابل قبولی از پوشه Robots.txt ساخت فرمایید.

ابزار بدون پول seo برای جايگاه بندی گوگل
۲۲. ابزار seo Browseo
با به کارگیری از Browseo می توانید ظواهر صفحه ها اینترنت را سوای CSS یا این که استایلینگ‌های غیرضروری، ببینید.

به لهجه دیگر، تارنما شمارا از حیث گوگل نشان خواهد اعطا کرد. این ابزار بسیار اثرگذار میباشد چون به شما نشان میدهد که آیا ربات‌های گوگل، به‌راحتی میتوانند هدف ها موردنظرتان را مشاهده نمایند یا این که برای دیدن محتویات اساسی، می بایست سعی بیشتری باطن وبسایت داشته باشند.

۲۳. ابزار Keep-alive Validation بهینه سازی
با به کار گیری از این ابزار، می توانید صدق یکی فاکتورهای اصلی درجه‌بندی گوگل برای تارنما خویش روی تلفن همراه را تیک بزنید. ابزار Keep-alive Validation بهینه سازی Tool معین می‌نماید که آیا اتصالات به یادماندنی (Persistent Connectios) وب سایت شما فعال میباشد یا این که غیرفعال.

مثالی میزنیم تا این موضوع را بهتر متوجه شویم. فرض فرمائید ۱۰ نفر قرار میباشد از یک در، وارد یک جای شوند. دو راه و روش دارید: هربار که یک نفر از این ۱۰ نفر وارد گوشه و کنار میشود، در را گشوده و بسته نمائید؛ یا این که این‌که در را بی نقص گشوده بگذارید تا هر ۱۰ نفر وارد دور و بر شوند. معین میباشد که مورد دوم بسیار بهتر و سریع‌خیس میباشد.

اتصال به یاد ماندنی یا این که اتصال مانا، اذن می دهد تا در‌ وب سایت شما، مدام گشوده باشد و سود آن، بهبود سرعت بار گذاری شیت میباشد.

۲۴. ابزار seo Chrome DevTools
ابزار seo مجانی Chrome DevTools، یک ابزار رفع انواع‌ (Debugging) در گوگل کروم میباشد. با به کار گیری از آن میتوانید اختلال سرعت صفحه های را برطرف فرمایید و بهبود ببخشید، همت صفحه های را بالا ببرید و آبادی‌ها عمل دیگر. از لحاظ seo تکنیکی، این ابزار به کار گیری‌های بی‌شماری در چنگ یوزرها و بسط‌دهندگان صفحان اینترنت قرار میدهد.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: